Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2015

Status
Stängd för vidare inlägg.
Aspire på AMS. Fattigare lounge matmässigt vet jag inte om det finns... Idag bjuds blaskig vit soppa (står inte vad det är, och är smakmässigt oidentifierbart). Det finns även ost, kex, chips och en skål med gurka respektive tomat - och dessa fylls på mycket sporadiskt.

Gold lounge CPH, hårdtuggad pasta och en tuborg guld. Var lite småhungrig efter en lunch bestående av smörebröd. Flyget till ARN är lite försenat, hoppas det inte blir mer då jag isf måste hugga in på något annat av de knappt ätbara som serveras.

Fika i Senator på FRA ofrivilligt då jag missade anslutning till OSL i ZRH pga sent inkommande flyg och får sova på dyrt hotell inatt i Oslo istället för egen säng. Mycket folk när jag kom men nu börjar det lugna sig.

Här kommer en hälsning från British Airways loungen i Amsterdam. sitter och väntar in Cathay Pacific 270. Äntligen ska jag få testa deras business longhaul. :)
Annars är loungen, inte så stor, men rätt så lik en BA lounge, eller vad man ska säga. :)
Finns lite kallt och käka.. lite inplastade ostar, någon typ ölkorv, lite trekant snittar/smörgåsar.
Sen ja kaffe och te, lite vin och lite sprit om man skulle vilja ha det. Just nu är det väldigt lugnt och fint och tyst, inte många människor.

torsdagskorv i T4-loungen. Föredömligt lugnt och skönt. Egentligen en väldigt bra vecka för loungebesök då många gått på semester men EBS har ännu inte fått tillträde.

Så har man kommit till Hong Kong och sitter i The Cabin. Börjar droppa in lite folk. Men annars är det tyst och lugnt.

Senatorloungen i München. Mycket folk. Ännu en fin flygning med LH C. Boarding mot Barcelona om tio minuter.
1ab4646c995ef0601b9e415be36a9d18.jpg

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen