Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2015

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sitter i SAS-loungen i Göteborg på väg tillbaka mot Arlanda. Tittade in här en snabbis i onsdags under invigningsdagen när jag kom till GOT, och tyvärr har de varken flygel med livemusik eller mästerkock på plats i dag. :)

Sitter nu i Bolero Executive Lounge I Warszawa. Fräsch lounge men lite tråkigt utbud. Har en massa timmar att döda innan min flight till Chicago kl 17.

Jag flög en Embraer 195 hit. Gott om benutrymme på första raden och ganska tyst. En schysst måltid serverades. LOT ligger på plus hitills iaf. :)

image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg

SAS Business Lounge ARN. Dom hade Gin här så orkar inte kolla in popup loungen :)
Kan gästa en person om någon befinner sig här.

Menzies Lounge på GOT, inträde på Finnair Plus Platinum kort. Ganska medioker lounge men ett plus för lounger som ligger "nära" runway.

En kall Lauder's får det bli - mot HEL kl. 2020. Gästar gärna om någon är husvill fram tills dess.

Snabbstopp Sas Lounge GOT. Som verkligen lyft ett steg..rymligt och fräscht. Kvällshopp till CPH nu med AT76an...förvånad att den verkar nästan halvfull såpass sen avgång 2115...

Hyfsat lugnt i Maple Leaf Lounge i Torontos internationella terminal idag.

Men det är ju löjligt hur dåligt det är med eluttag här. Men det är hyfsat bra innehåll i baren, så jag tar det som en signal att sluta jobba och börja fika istället.

Äntligen dags för 747 upper deck. Dock har ju LH tyvärr bytt flyg så upper deck "bara" betyder businessclass. Men jag insåg att jag faktiskt aldrig flugit övre däck på 747, och det gäller ju att passa på innan alltför många fasas ut.

Hej från United club på LAX. Massa försenade flyg så det är rätt fullt.
Vilken tur att du då får spendera tiden i en fantastisk lounge iaf. ;)

Själv har jag kommit fram till mitt hotell i Chicago och sitter nu och dricker lite Merlot. Var tvungen att lugna ner mig efter jag såg hur mycket parkeringen kostar för en natt... $67! Helt galet. :) Tur man har gratis minibar, så jag får ta igen det på innehållet där. Det fanns iaf Champagne i den. ;)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen