Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2015

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har inte varit där själv, risken är ju att hon blir väldigt besviken över popup loungen på Arlanda nu på söndag
Om det gick att lägga ett spel på oddset på det skulle man nog inte ens få pengarna tillbaka om man tippar på att hon blir besviken ;)
Har visserligen inte besökt pop-up loungen men har svårt att tänka mig att någon tycker den är bra om man varit i en Singapore Lounge innan och har det som referens.

Om det gick att lägga ett spel på oddset på det skulle man nog inte ens få pengarna tillbaka om man tippar på att hon blir besviken ;)
Har visserligen inte besökt pop-up loungen men har svårt att tänka mig att någon tycker den är bra om man varit i en Singapore Lounge innan och har det som referens.
Iofs så drack hon tydligen bara 2 glas Cola och åt någon dessert i London så hon har mycket kvar att erfara i SilverKris

Iofs så drack hon tydligen bara 2 glas Cola och åt någon dessert i London så hon har mycket kvar att erfara i SilverKris
Det gäller att börja lugnt, första gången jag var i SAS Guldlounge tyckte jag den var grym. Nu är den ok, långt ifrån den bästa jag varit i men den fyller sin funktion även om jag önskar någon bättre öl.

BOS och BA First Loungen, åker med BA 238 till LHR, andra dagflygningen för min del från USA, förra gången var med AF Concorde.
Mycket trevlig lounge

image.jpg

Hej från Al Mourjan i Doha, lugnt och skönt, första besöket på Al Hamad, nu så har Qatar äntligen en bra flygplats, jag var här första gången 1994, som det såg ut då så var förra årets flygplats riktigt riktigt bra.....

Sitter i "avgångshallen" på KLR. kiosken är stängd så det blir ingen förtäring. Andra passagerare försöker ordna sin egen prioboarding genom att blockera andra sitsar i "gate area" med sitt handbagage.... Lite kul att observera detta beteende på nära håll...

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen