Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2015

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hej hej från ett soligt Malpensa i väntan på SK1686 till CPH. Extra trevligt när kvinnan i check-in disken glatt sade att jag som EBS kunde checka in en till väska gratis när jag råkade ha lite övervikt. :)

SAS Summer Lounge på ARN T5, perfekt läge när gaten är F28 och med SK589 till BRU, sitter på 1D och 1E är blockad ännu, här lever man på hoppet.
Loungen är i det närmaste tom på resenärer. Undrar vad det var här, innan SAS hyrde den över sommaren.

• Gilla
Reactions: doc
Hälsningar från SAS Gold CPH. Ovanligt god lunch här idag. Kyckling med pastasallad och sallad. Oväntat funkar wi-fi väldigt snabbt idag. Kanske ska gå och köpa en lott...:)

Yellow Lounge, Göteborg Landvetter.

Första besöket i Mavias "nya" lounge vid gate 15.

Hemtrevligt och det finns ett litet utbud av snacks.

Kom in med mitt Elite Hotels svarta kort.

SAS pop up på ARN. Var bort och kolla business loungen men då den var fullsmetad blev det att gå tillbaka till pop up. Här är det väldigt lugnt.

Sitter i Luleå och väntar på mitt flyg som skulle gått 19.30 - ny avgångstid 21.50. Som tur var så fick jag sms från SAS ganska tidigt om förseningen (vid det skedet bara till 21.15 dock) så jag behövde inte sitta här hela tiden utan kunde stanna lite längre hemma hos mina föräldrar istället.
Tydligen beror detta på att det var dåligt väder här tidigare idag och detta är följdförseningar.
Har fått 100 SEK i servicecheck så det blir nog en älgsalami i kiosken här för 99 kr så man har nåt till frukosten imorgon.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen