Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2015

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nu har vi hamnat i SAS inrikeslounge på Gardermoen. Grönsakssoppa, rå blomkål och morötter samt chips är det som bjuds. Vi går nog och köper en pölse inför resan till TOS. :)
Skönt att ni slapp köra Kiruna-Tromsö. Vacker väg men tar sin tid. Midnattssol i Tromsö (17.mai - 27.juli) värt att ta med ögonmask för nattsömnens skull. Ät fisk och skaldjur när ni är där, godare går inte att finna (relativt billigt också).

Hälsningar från ARN T2 på väg till HEL.

Rätt så många här just nu. Olika former av ost serveras ikväll.

Stannar över natten på Hilton på HEL flygplats, där det nog blir en bastu på rummet ikväll.

Ha en trevlig fredagskväll alla BC-are och tack för igår på Monks.

Hälsningar från Kos Hippokrates flygplats. Efter den värsta incheckningen på länge väntar jag på avgång med BLX 328. Har fått ett underbart mittsäte, så förväntar mig att det inte blir mycket sömn inatt. Jag önskar en riktigt trevlig helg!
Är det nu du är på den där jobbchartern? :/

Hälsningar från Kos Hippokrates flygplats. Efter den värsta incheckningen på länge väntar jag på avgång med BLX 328. Har fått ett underbart mittsäte, så förväntar mig att det inte blir mycket sömn inatt. Jag önskar en riktigt trevlig helg!
Hade en 1.5-timmesincheckning från helvetet på Kreta för några veckor sedan. Grekisk effektivitet kanske.

Business Lounge T2 Hanoi. Alt er nyt og i min optik en rigtig dejlig lounge med facader til flypladsen, og min B777 med QR staar lige nedenfor. Tog bus 17 fra byen herud, virkelig en god, social oplevelse for 2 DKK i 75 minutter. Saa faar man appetit til loungen. Saede 4A venter, haaber paa Taittinger rose. I den nye NASCO operated lounge her, har de nyligt lavet store "romantiske" badevaerelser, hvor man kan laase af for 2 pax, der kan bade samtidigt - med en lille, smuk stue ved siden af, Stadig med masser af vinduer. Her er ingen rotter (endnu) men et par vilde smaafugle ser ud til at have slaaet sig ned her (jeg saa dem ogsaa for 2 maaneder siden). Hygge, hygge...

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen