Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2015

Status
Stängd för vidare inlägg.
God morgon från Aspire lounge på BHX. Skall hem till Göteborg via FRA idag. Inkommande flyg från FRA är sent så avgången är senarelagd med 15 min. Regnar gör det också, vi får väl se om det har någon ytterligare påverkan på när vi kommer iväg.

Till saken hör ju faktiskt att business loungen har ett sagoland med en massa spännande saker för 1.5+ åringar, vilket faktiskt guld loungen saknar. Dock brukar ju junibacken utanför loungerna vara barnens favorit...
Det är anledningen till att mina barn aldrig varit i Guldloungen på ARN. Vi stannar i vanliga och de leker i lekhörnan. :)

Hälsningar från Bolero Executive Lounge Warszawa. Inte mycket att äta och dricka här, så jag nöjer mig med ett glas vatten. Överlag en trevlig lounge med sköna soffor och fin utsikt över plattan. Väntat på LOT till Istanbul.

Etihad Lounge London Heathrow Terminal 4 med ett glas champagne före avgång.

Om två timmar väntar Etihad "First Apartment" på Airbus A380 ner till Abu Dhabi. Länge sedan jag var så spänd på att gå ombord på ett flygplan. :)

Om man får tro Etihads bokningssida och Expertflyer är The Residence ledig på flyget så hoppas kunna gå in och titta där också. Det är bara några meter bort.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen