Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2015

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hälsningar från Senator loungen Stuttgart. Klart godkänd lounge. God mat med tillbehör...

Jag "bodde" i denna 1999-2001. Under hela 2001 flög jag varje vecka STR-ARN med LH Cityline på fredagar. Flightens avgångstid var 16.45.

Innan 11 sept så gick jag bara till loungen och samma samtal utspelade sig varje fredag:
Frau Meyer: Herr Senator, har du checkat in?
Jag: Nej Frau Meyer, det har jag inte gjort
Frau Meyer: bra, gå och sätt dig i loungen Herr Senator
Ett samtal rings till gaten
Mystiskt dyker ett boardingkort med 1C eller 1D upp några minuter senare :)

Goda minner från denna lounge ;)

Ja, jäsiken...
Känslan av att vakna 20 minuter innan bussen till flygplatsen!
In i duschen och fixa fort som tusan.
Komma ut ur duschen och sedan inse att klockan inte är 07 utan 08...
Gick på timmen blankt mellan Narita och Haneda, och 25.000 yen för taxin.
I Cathays lounge nu och boarding strax till Hong Kong.
Tar en nudelsoppa till frukost.

e812d0b30509a57b9780803909bf00cd.jpg

f68a217c492fe09442a84fa520e2985a.jpg

På väg till ARN T5 - SAS guld. Många olyckor på E4 mot Arlanda. Igår var det svinhalt på kvällen. Jag borde ha tagit tåget, så hade jag sluppit bilköerna.

Menzies T2 för snabbfrukost. Det gamla vanliga utbudet. Mjölken var dock flyttad till kylplatta vid juicen och står alltså ej vid kaffet.

Då var det dags för dagens besök i Finnairloungen i HEL vid gate 22. Den senaste tiden verkar det vara typ 4x så många besök här som i T5 på ARN.

Ingen sylt eller russin för havregrynsgröten :(

Hälsning från SAS Guld lounge på CPH. Som vanligt så funkar inte wifi. Skamligt att de inte får det att funka i en lounge 2015... Flygplatsens wifi funkar som vanligt dock.

Ska med familjen till Paris.

God morgon fran BA Terraces MAN T3 - forsta loungen for idag. Nu kaffe i vantan pa forsta flighten ner till LHR. Bra utsikt over plattan, dock ohyra i forgrunden som forstor utsikten lite.

20150223_104155.jpg

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen