Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2015

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hemsk stad, hemsk flygplats, OK lounge.
What? :p Jag som har den staden som en av mina favoriter i Europa... Vad ogillade du?

Flygplatsen håller jag dock med om, den är ingen höjdare - men det är ju t.ex. RIX inte heller.

Kan rapportera att ARN T2 idag har en fin buffé kallskuret med bra rostbiff, potatissallad m.m. Mycket bättre än det brukar vara.

Finnair Business Lounge på HEL. VM från Falun på TV och ett glas rödvin är tidsfördriv före avgång till ARN 2010.

God morgon från Qantas lounge, Perth. Hur smidigt som helst genom incheckning, passkontroll och security, de även de båda senare trots avsaknad av priokö.
Boarding med TG 484 till Bangkok strax. Har säkrat 12F med tomt säte bredvid på 787:an.
Lite frukost så länge.

Edit: Hinner visst ett glas bubbel också...

73402df7c523bd8d732d747cfc34201b.jpg

Last edited:
Hälsningar från SAS loungen på Landvetter. På väg på en MR till Mallorca via Köpenhamn.
Börjar bli ganska välbesatt här nu. Har haft ägghalvor med kaviar och frallor med ost och skinka till frukost.
Planet till Köpenhamn skulle avgå 9.55 men det är ändrat till 10.05 men ännu syns inget plan till.

Jaha nu ät jag tillbaka på loungen på Landvetter. Det är visst något tekniskt fel på planet till Köpenhamn. Ingen vet något just nu. Så jag får se hur jag kommer till Mallorca idag. Med det går 13.20 från Köpenhamn så ännu är det inte kört.

Tillbaka i lunchen på GOT.
Planet inställt till Cph.
Ombokad till Lufthansa med nedgraderad till ekonomi.
Kommer jag få mina 6250 EB poäng för SAS + bokad i höstas ändå?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen