Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2015

Status
Stängd för vidare inlägg.
Transfercentret på CPH. Starter ferien med IDB!
IDB = Cash compensation per EU 261/2004
Cash compensation is a payment of 250€ and where rerouting is offered and results in the passenger arriving within two hours of the scheduled arrival time the compensation payable is halved. Go get them!

Jag och @FruAgehall sitter på ARN T5 Gold Lounge nu och väntar på att flyga ner till CPH och vidare mot NRT för en lång-weekend.

Vi missar varandra precis. Jag sitter på Hilton Tokyo just nu, checkar ut i morgon bitti för sista konferensdagen, sedan till Hong Kong för en natt där. Jag blev tvungen att fly stan då jag hade riskerat bli uteliggare natten mellan lördag och söndag, nu löste jag det på ett lite okonventionellt sätt :)

Hej fran Finnair Premium Non Shcengen HEL, ett glas champagne och njuta for ett avslutat kapitel i Finland. Blir nog ett bastubad innan BA till HEL.

Nybastad och ren, fyller upp vatskeforradet med en Karhu. Loungen var plotsligt overfull da nagra plan fran Japan verkar ha landat.

20150326_141118.jpg

Sitter på SAS loungen ARN T 5. Käkat lite halvsunkig potatissallad. På väg till TXL med byte i CPH. En tre dagars svensexa står på agendan. Kommer bli en blöt helg. Skål!

Vi missar varandra precis. Jag sitter på Hilton Tokyo just nu, checkar ut i morgon bitti för sista konferensdagen, sedan till Hong Kong för en natt där. Jag blev tvungen att fly stan då jag hade riskerat bli uteliggare natten mellan lördag och söndag, nu löste jag det på ett lite okonventionellt sätt :)
Hvor bor du i Hong Kong? Jeg er på Marriott SkyCity 28-29 :)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen