Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2015

Status
Stängd för vidare inlägg.
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
CX loungen Taipei mycket trevligare än Narita
Men lika luftig

Så var det dags för vad som faktiskt kanske blir årets sista lounge-besök!

Nordea Lounge i Tallinn. Här finns både pumpa-soppa och sillsallad! Och definitivt inte speciellt mycket folk.

Dystra miner på GOT tidigare idag när Menzies inte hade julbord, du skall vara lycklig du som fick julbord i loungen. ;-)
Det var jag värd, efter att ha gjort samma misslyckade försök på Menzies i GOT igår. När serveras det där julbordet egentligen? Finns det?
Enligt uppgift försvann det redan vid 1730-1800.

Det var jag värd, efter att ha gjort samma misslyckade försök på Menzies i GOT igår. När serveras det där julbordet egentligen? Finns det?
Enligt uppgift försvann det redan vid 1730-1800.
Jag var där 10-11 ungefär. Tycker inte det är för mycket begärt att få extended breakfast-julbord, eller? ;-)

Jag var där 10-11 ungefär. Tycker inte det är för mycket begärt att få extended breakfast-julbord, eller? ;-)
Jag tycker det låter rimligt - det är ju bara jul en gång om året... Men de visst säkert att Conmcorde Room väntade och ville dig bara väl? ;)

Men när är julbordet då? 12-17? Trams, säger jag.

Jag tycker det låter rimligt - det är ju bara jul en gång om året... Men de visst säkert att Conmcorde Room väntade och ville dig bara väl? ;)

Men när är julbordet då? 12-17? Trams, säger jag.
Inget julbord i Concorde room ;-)
Jag fick nöja mig med Plum Tomato Tart, Ox cheek och Bread and Butter pudding till lunch. :)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen