Dystra miner på GOT tidigare idag när Menzies inte hade julbord, du skall vara lycklig du som fick julbord i loungen. ;-)Just ätit julbord på i SAS ARN Guld. Kanske dags att prova ta bussen till Aurora innan det blir T4.
Det var jag värd, efter att ha gjort samma misslyckade försök på Menzies i GOT igår. När serveras det där julbordet egentligen? Finns det?Dystra miner på GOT tidigare idag när Menzies inte hade julbord, du skall vara lycklig du som fick julbord i loungen. ;-)
Jag var där 10-11 ungefär. Tycker inte det är för mycket begärt att få extended breakfast-julbord, eller? ;-)Det var jag värd, efter att ha gjort samma misslyckade försök på Menzies i GOT igår. När serveras det där julbordet egentligen? Finns det?
Enligt uppgift försvann det redan vid 1730-1800.
Jag tycker det låter rimligt - det är ju bara jul en gång om året... Men de visst säkert att Conmcorde Room väntade och ville dig bara väl?Jag var där 10-11 ungefär. Tycker inte det är för mycket begärt att få extended breakfast-julbord, eller? ;-)
Inget julbord i Concorde room ;-)Jag tycker det låter rimligt - det är ju bara jul en gång om året... Men de visst säkert att Conmcorde Room väntade och ville dig bara väl?
Men när är julbordet då? 12-17? Trams, säger jag.
Det är väl därför det kallas gående bord.Enligt uppgift försvann det redan vid 1730-1800.