Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2015

Status
Stängd för vidare inlägg.
Flyttade oss till Thai, som har nästan exakt samma utbud som i Singapores. Antagligen samma servicefirma här som står bakom.
Då är vi på samma ställe. Var sitter ni?

Flyttade nyss hit efter frukost i United Club. Samma cateringfirma och utbud även där. United Club var betydligt trevligare än Thai. Större och mer rumsindelad. Dessutom har Thai öppet mot terminalen och alla utrop hörs raks in i loungen.
@Dr Miles tips om massagestolarna gick inte att verifiera då dessa inte var i brukm

Sitter i Star Alliance utrikesloungen på Nagoya Centrair (NGO) och såg nyss Lufthansa-planet som ska ta mig till Frankfurt landa. Jag är ett dygn försenad på grund av efterdyningar av strejken men ganska nöjd ändå. Fick en ledig dag i Japan som blev en dagstur till Tokyo med bland annat en akt teater på Kabukiza. Och den ombokade biljettens snäppet högre bokningsklass gör att jag idag (istället för på torsdag) förlänger mitt EBG till och med november 2017. Återkval på 76 dagar är personligt rekord med god marginal.

Är nästan helt ensam i Finnairs premium lounge i Helsingfors. Frukost är det som står närmst på menyn. Synd att allt trevligt sällskap från igår åkt hem.

DSC_1451.JPG

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen