Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2015

Status
Stängd för vidare inlägg.
Min debut i Aurora T2 ARN - grymt besviken att det bara serveras ost. Hade tankt gora en snabb oplanerad tripp till BCtraffen men motete hos kunden drog ut pa tiden. Nasta gang kanske. Det far bli sleepy bulldog istallet.

Min debut i Aurora T2 ARN - grymt besviken att det bara serveras ost. Hade tankt gora en snabb oplanerad tripp till BCtraffen men motete hos kunden drog ut pa tiden. Nasta gang kanske. Det far bli sleepy bulldog istallet.

Hur dags var du där? Eller är du där typ nu?

Brukar vara helt ok utbud från frukost till åtminstone 19-tiden (senare än så har jag aldrig åkt)

@agehall och @AABack2ARN . Jag anlände Aurora runt 19:00. Skylten vid maten förlåt osten så att varm mat slutade kl 18:30 och efter det var det ostbricka. Själv tycker jag det är uselt och jag blev tvungen att äta på planet. Nästan så jag borde tagit uppgraderingen för 1400 kronor för att slippa nedanstående.

20150924_211116.jpg

Fast jag hade ju trots uppgradering fått stå ut med detta.
20150924_203618.jpg

Och efter landning blev det b gate. Trodde inte man skulle få det från arn. Tog en timme att komma ut.

Låter som allt gick åt h-vete med den där flighten...
Restaurangen har på thistle är stängd så det blir sova hungrig och vänta på frukost i gf.

Jag får hoppas sista benet hem till MAN imorgon bitti funkar bättre så jag hinner hem i tid för sun air imorgon eftermiddag till Göteborg med familjen.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen