Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2015

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hälsningar från ett FCT där besökarantalet börjar tunnas ut så småningom. Enda smolket i bägaren är ungen som ockuperat badrummet med badkar i över en timme nu.

BC-hörnan är återfunnen! I Pop Up.
bab371fcd84f4565db8d3906f152ad69.jpg

När jag gick in i och visade boardingkortet skulle jag fått eller bett om tillträde till Senator delen? Nu smet vi in när en gick ut.
Det är bara att gå in. Det är dock ofta som de inte ser att man är Star Gold dock i Tyskland på SAS-biljetter. I princip får jag alltid visa mitt kort där.

Sitter i Senator loungen på T2 Heathrow, första besöket sen jag blev EBG. Kommer aldrig mer vilja trängas med pöbeln i security eller skrikande barn ute i vanliga vänthallen..

När jag gick in i och visade boardingkortet skulle jag fått eller bett om tillträde till Senator delen? Nu smet vi in när en gick ut.
Jag har alltid fått ett vitt plastkort i Businessclassloungen entrén att visa upp vid Senator loungen!

SK400 ar ju sovmorgon... Satt i CPH apartment med ostfrallan i handen, graten i halsen och vantade pa KL1124 imorse (natt)!!!
Yuck! Visste inte ens att det fanns så okristligt tidiga flygningar... En sak med typ sena avgångar efter midnatt (01.30 etc.), men 04.00 är verkligen hemskt! Iofs är SK 400 inte så mycket bättre!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen