Högljutt i vilket avseende? Mobilpratare eller barn som skrikerNästa lounge, FCT i Frankfurt. Mer högljutt än i Köpenhamn, men lite bättre mat och dryck.
Lite?Nästa lounge, FCT i Frankfurt. Mer högljutt än i Köpenhamn, men lite bättre mat och dryck.
Inga barn som skrek i Guld Cph eller nu i FCT. Däremot lite mer ljud i FCT.Högljutt i vilket avseende? Mobilpratare eller barn som skriker![]()
Ok, skall vara "lite"...
...Men der er altid en elle flere svenskere (og i særdeleshed nordmænd...) som gør forsøgetKan tillägga att det är väldigt få människor här denna morgonen och att gammeldansk alltid är nästintill odrickbart.
Helt enig. Jeg var ganske overrasket over den dårlige akkustik / støjniveauet i FCT da jeg var der i april.Nästa lounge, FCT i Frankfurt. Mer högljutt än i Köpenhamn, men lite bättre mat och dryck.
En förstaklassresa påbörjas med en gammeldansk vare sig man vill eller inte...Men der er altid en elle flere svenskere (og i særdeleshed nordmænd...) som gør forsøget
Helt enig. Jeg var ganske overrasket over den dårlige akkustik / støjniveauet i FCT da jeg var der i april.