Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2014

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sitter i den ganska risiga Air New Zealand Koru Lounge på BNE. Saknas eluttag och wifi "is down until further notice".

Blir att ta en bit mat och försöka hitta ett annat ställe att få lite jobb gjort på.

Vet @ACervin månne vart man ska ta vägen?

Sitter i den ganska risiga Air New Zealand Koru Lounge på BNE. Saknas eluttag och wifi "is down until further notice".

Blir att ta en bit mat och försöka hitta ett annat ställe att få lite jobb gjort på.

Vet @ACervin månne vart man ska ta vägen?
Prøv Krisflyer loungen hvis den er åben. Ellers kaffe-shoppen nede på 1ste sal men man skal vist betale for tilgang.

Prøv Krisflyer loungen hvis den er åben. Ellers kaffe-shoppen nede på 1ste sal men man skal vist betale for tilgang.
Har tyvärr inte adgang till Krisflyer då jag reser THAI och har ikke Star Alliance Gold. Mitt Virgin Australia Gold hade gett mig adgang hvis min flight var med VA...

God morgon från Sas Lounge Göteborg. Idag blir det en Milage Run till Aten via Köpenhamn för att få in lite poäng för EBD. Känns ytterst konstigt att åka till mitt andra hemland och bara vända!

Hälsningar från Cathays lounge på HND
på väg till HKG
Vi träffade @nota bene för några drinkar igår på ett informellt BC möte.
Soligt men kyligt i Tokyo
image.jpg

Har tyvärr inte adgang till Krisflyer då jag reser THAI och har ikke Star Alliance Gold. Mitt Virgin Australia Gold hade gett mig adgang hvis min flight var med VA...

reste du med Thai i business har du tillgång till alla businesslounger som tillhör ett bolag från Star Alliance.
International Business Class Customers

Customers have access to any Star Alliance member carriers' owned Business Class lounges.
  • Customer must present a boarding pass for travel in International Business Class on a Star Alliance flight
  • Customer must be departing from the local airport in International Business Class
  • Customers must be a revenue customer
  • Customer is not entitled to any guests
Lounge Access Policy - Star Alliance

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen