Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2014

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jahapp då blev det ändrade planer. Snöstorm och en timme sen till Arlanda. Missad connection till Manchester. Sitter med en Brooklyn lager jag köpt för min fantastiska meal voucher på 75 kronor. Snart sas gold. Reroutad och kommer iallafall hem ikväll. Gissa routingen.

Jahapp då blev det ändrade planer. Snöstorm och en timme sen till Arlanda. Missad connection till Manchester. Sitter med en Brooklyn lager jag köpt för min fantastiska meal voucher på 75 kronor. Snart sas gold. Reroutad och kommer iallafall hem ikväll. Gissa routingen.
ARN-CPH-MAN? (alternativt någon LH-group variant)

Klockrent! Torskade fredagskvällen med familjen men en kväll i lufthansa business är iallafall lite om inte mycket plåster på såren. Bra där SAS.
Ja, du har lige tabt nogle timer der... Men dejligt at SAS har ordnet reroute hurtigt og smidigt og i business.

Ps. Vi glæder os allerede til at høre mere om Lufthansa Business vs. BA Club Europe vs. Finnair Business vs. SAS Plus :)

Ja, du har lige tabt nogle timer der... Men dejligt at SAS har ordnet reroute hurtigt og smidigt og i business.

Ps. Vi glæder os allerede til at høre mere om Lufthansa Business vs. BA Club Europe vs. Finnair Business vs. SAS Plus :)
Jag pplanerade redan ett inlägg om olika vägar till Helsingfors från manchester. Nu har jag fått en till att lägga in så snart kommer den. Har just kommit hem och är just nu grymt imponerad av lufthansas business. Besviken dock att vi kom iväg från Arlanda 30 minuter sent så jag han aldrig in i loungen i frankfurt.

Hälsningar från dnata Skyview Lounge på Singapore Changi Airport terminal 1. Inget att hänga i julgranen (apropå julmusiken som spelas i högtalarna). Tyvärr var både Qantas och BA:s lounger här stängda.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen