Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2014

Status
Stängd för vidare inlägg.
Lufthansa Senator Lounge i München. Mycket kostymer i rörelse. Väntar på en ledig dusch så att jag kan känna mig lite fräschare på planet till Göteborg. Lyckades sova hela 3 timmar ombord. Fully flat hjälpte verkligen till!

Sitter och jäser i inrikesloungen på ARN T4. Ska väl snart försöka äta något, då magen blivit lugn efter förmiddagens elände. Avgång till KRN kl 21:10. @mry är väl snart på ingång också.

Glömde skriva här när jag satt i SAS Gold på Arlanda T5 tidigare ikväll. :oops: American Express raggade nya kort-kunder vid receptionen och väl inne i loungen bjöd de på toast skagen snittar som smakade gott. :) Det var mitt första besök i Gold-loungen på Arlanda.

Väntar på planet till Göteborg 15.45 i Galleries First. Lungt och tyst i "champagnehörnan". Blue Label fanns för de som önskade detta, har för mig att det fanns en diskussion om denna inte fanns tillgänglig längre

• Gilla
Reactions: doc
God morgon från The Qantas Club vid Cairns Domestic Terminal. Har varit internetlös i några dagar, men nu avnjuter frukost i form av pannkakor innan flyget till Ayers Rock avgår.

ImageUploadedByTapatalk1415737627.821587.jpg

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen