Lufthansa Senator Lounge i München. Mycket kostymer i rörelse. Väntar på en ledig dusch så att jag kan känna mig lite fräschare på planet till Göteborg. Lyckades sova hela 3 timmar ombord. Fully flat hjälpte verkligen till!
Sitter och jäser i inrikesloungen på ARN T4. Ska väl snart försöka äta något, då magen blivit lugn efter förmiddagens elände. Avgång till KRN kl 21:10. @mry är väl snart på ingång också.
Glömde skriva här när jag satt i SAS Gold på Arlanda T5 tidigare ikväll. American Express raggade nya kort-kunder vid receptionen och väl inne i loungen bjöd de på toast skagen snittar som smakade gott. Det var mitt första besök i Gold-loungen på Arlanda.
Sitter i ANA Business lounge på inrikes sida av Sendai (SDJ) flygplats.
Lite loungen är liten och har ingen utsikt över plattan men de serverar i alla fall whisky, jordgubbscider, shochu (japansk vodka) och öl med automatisk tappning.
Väntar på planet till Göteborg 15.45 i Galleries First. Lungt och tyst i "champagnehörnan". Blue Label fanns för de som önskade detta, har för mig att det fanns en diskussion om denna inte fanns tillgänglig längre
God morgon från The Qantas Club vid Cairns Domestic Terminal. Har varit internetlös i några dagar, men nu avnjuter frukost i form av pannkakor innan flyget till Ayers Rock avgår.
Hälsningar från Air China business lounge i Beijing.
Skall snart ta SK996 till CPH för att slutföra min resa jorden runt.
Om intresse finns kan jag skriva en reserapport.