Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2014

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hej från SAS Gold Lounge, ARN T5.
På väg hem till Kiruna om ett par timmar.
Rotsellerisoppa och tonfisk intages.
Smidig tågresa direkt från Mora idag. Friden tog slut i Borlänge - då fylldes 1 klass till i princip sista stol.

Sitter i Senatorloungen på ZRH i väntan på dagens fjärde leg...

Här är det i princip helt öde och mycket lugnt för att hinna med någon timmes arbete!

Har du en rejsepolicy der forbyder dig at flyve direkte? :eek:

Visa antal miles, tid och stor karta på Great Circle Mapper
Det är faktiskt ännu bättre - jag startade på FRA i morse... :D

FRA-CPH-ARN bokades för två månader sedan eftersom det var så jag skulle åka. Sedan blev det en panikbokning i förra veckan då jag var tvungen att vara i Düsseldorf på tisdagen. Denna routing blev billigast... (Och jag var tvungen att flyga till ARN p.g.a. väldigt mycket och tungt bagage)

Baconmacka och kaffe i Aspire loungen Manchester T3. Synd att mat och dryck har inne inte haller samma standard som sjalva loungen som ar nyrenoverad och fin.

Dagen borjade illa med trafikkaos pa vag till flygplatsen och taxichaufforen inte alls villig att forsoka ta nagon battre vag an den han alltid tar. Sedan gick det inte battre nar det var en riktig drake i sakerhetskontrollen som promt vagrade lata mig ha en av mina vatskor i en separat pase och jag blev tvungen att for forsta gangen nagoinsin dumpa nagot innan security.

En varm ol i SAS Gold lounge arlanda. Tonfisk idag igen sa det blir inte att prova fiskkakorna nu heller. Det blev en klart battre resa i PLUS idag, men a andra sidan bestallde jag inte mer an ett par ramlosa - som dock serverades med ett leende.

Nu blir det en liten paus innan Blue1 till HEL.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen