Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2014

Status
Stängd för vidare inlägg.
God morgon fran finnairs premium lounge helsingfors, kaffe och bratwurst.

Lite sur sa har pa morgonen, blev nekad fast track i security som emerald pa en finnair flight. Tydligen galler inte fast track om biljetten ar sald av BA. Det gor det inte battre att biljetten ar av typen economy pro vilket ska ge fast track anda.

God morgon från SAS Gold på ARN. Herr @sembl och jag har precis lämnat efter en snabbmacka och kaffe.. Själv åker jag SAS Plus till Kastrup där en spännande kidnappning är på gång. Min bästa polare ankommer från Dubai via FRA med LH kl 08.40. Han tror att pappan kommer och dom två skall åka någonstans i Danmark över helgen. Hur fel det kan bli ibland.. Han skall åka BA First med mig istället :) Alla detaljer levereras i små skedar under dagen..

@sembl han är på väg norrväst

9a3548da42a207e7e473ffe200a7310a.jpg

SAS Gold på ARN T4 nu, i väntan på avgång till KRN.
Lite strul med en av portarna, så det var manuellt insläpp där.
Tomatsoppa med bröd och grissini är väl nytt på menyn i denna lounge. Nu har jag ju ätit två frukostar redan, så jag nöjer mig med en banan den här gången.

SAS Guld på ARN på väg till BGO med SK 899 och täffa kunder som jag hade för 5 år sedan i mitt förra jobb.
Rätt så mycket folk i Loungen.
Nu kommer några att idiotförklara mig, jag saknar fiskfrikadellerna! I dag kycklingspett.

Sitter i Loungen i terminal 5 och tar det lugnt, väntar på sk1423 till Köpenhamn för att sedan ta mig vidare till Tokyo, livet kunde ha varit sämre.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen