Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2014

Status
Stängd för vidare inlägg.
KUL Malaysia Airlines' Golden Satay Lounge. Stor luftig, udmærket lounge med plads til ca. 250 personer, har sovet her inat i deres Relaxation Room (4 senge). Kom fra Saigon og skal hjem igen om få timer fra dette MR. MH bløder: der er kun meget få personer i loungen. Der var næsten ingen passagerer med på MH flyveren (Boeing 737-800), kun 5 pax i business og ca. 15 i economy. Servicen i business var helt i top!

Hej från ANA Lounge, Osaka Itami. En dint designad lounge där en stor del av ytan är ämnad för arbete. I matväg finns endast nötter att tillgå, så det fick bli medhavd "betolåda". Ölen hälls dock upp automatiskt.

image.jpg

Inväntar 15-avgången mot Tokyo Haneda. Premiärflygning för min del med 787-9!

Sitter i SAS Gold loungen på Arlanda T5.
Loungen är välbesökt och relativt många thailändare som förmodligen åker med en THAI flight som avgår snart.

Det blev en kort helg pga jag åker tillbaka till Tyskland redan nu. :(

MAD Sala VIP Lounge vid E gaterna sista resan med SAS från MAD för min del, destinationen lägger SAS ned när vintertabellen börjar.
Tråkigt tycker jag flyger till MAD ca 3 till 4 gånger per år.

• Gilla
Reactions: doc
Sitter i "BA"-loungen på kastrup (jag vet att det är en tredjepartslounge men har glömt av namnet...). En ok självblandad GT och en massa folk. 1825-planet mot London väntar.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen