Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2014

Status
Stängd för vidare inlägg.
Var i i Finnairs premium lounge tidigare imorse, var for trott for att skriva. Mycket besviken pa frukosten, potatiskakor och kottbullar..... Aven om man forsoker halla en hog klass sa borde dom val kunna ha nagot mer normalt.

Jaha, då sitter jag i The Wing's första klass lounge på HKG. Tyvärr stänger den om 30min så får vandra över till Priority pass loungen några timmar tills The Wing öppnar igen.

Rose Lounge i Saigon. Drikker tjekkiskt øl ("Gambrinus"). Jeg venter på MH759 og har fået sæde 2F uden nabo med et mægtigt Seafood (krebse-) gilde ventende foran mig. Mileage run til KUL; hjem til Hanoi imorgen (vis Jetstar LCC fra HAN-SGN t/r 100 usd) - herved kan jeg vedligeholde min QR-guld staus for 2015 plus 2 opgradings fra deres "Q-credits", hvoraf man får 40 hvis man gen-kvalificerer sig i guld (nok til 1-3 flights)..

• Gilla
Reactions: doc
Hälsning från Emirates lounge i Shanghai (PVG)!

Har en natt i 1K på deras A380 framför mig. Boarding börjar om ett par timmar. Är duktigt trött och bakis här, så jag gissar jag somnar fort på planet.
image.jpg

Jag skriver här i förväg. Imorgon blir det antagligen Galleries South Heathrow på väg mot Sao Paulo. Var där för några veckor sedan men drack då bara vatten. Nu den viktiga frågan, finns där champagne?

Jag skriver här i förväg. Imorgon blir det antagligen Galleries South Heathrow på väg mot Sao Paulo. Var där för några veckor sedan men drack då bara vatten. Nu den viktiga frågan, finns där champagne?
Ja, men du måste be om det. Fråga gärna efter kyld champagne. Glöm inte glassfrysen!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen