Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2014

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sitter i SAS-loungen på Arlanda T4. Tala om magert utbud. Jag visste det var tunnt, men chips, kakor och kaffe... Nåja, fast track var underbart, då hela proceduren gick på 2 minuter. Dags att äta nudelsoppa till middag. :p För lång kö till Max. Varför finns inget fast track där?

Sitter i SAS-loungen på Arlanda T4. Tala om magert utbud. Jag visste det var tunnt, men chips, kakor och kaffe... Nåja, fast track var underbart, då hela proceduren gick på 2 minuter. Dags att äta nudelsoppa till middag. :p För lång kö till Max. Varför finns inget fast track där?

Håller med, utbudet är magert, men idag var det mer än vanligt, lite grönsaker ich guacamole. Trevligt!

Hungern (och loungeabstinensen) har ingen lag. Betalade mig gladeligen in i Klm Crown Lounge för lite middag med mousserande i väntan på flyget till Göteborg!
b7b9870451020a2d3eae0b2cabade8d2.jpg

God morgon från SAS Gold Lounge på ARN T5.
Traumatisk tid att flyga på dagen efter en bra fest...
Vart jag ska idag kan sägas med sångens ord, något stavningsmässigt modifierat: "My name is Luqa, I live on the second floor"...

God morgon från SAS Gold Lounge på ARN T5.
Traumatisk tid att flyga på dagen efter en bra fest...
Vart jag ska idag kan sägas med sångens ord, något stavningsmässigt modifierat: "My name is Luqa, I live on the second floor"...
Då har jag bänkat mig på 1D!
Och enligt BC-gästboken så är jag inte ensam om att åka till denna destination just idag..

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen