Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2014

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hälsningar från La Valette Club på Malta. OK ställe, sympatiskt med eluttag även för västeuropeisk standard. Boarding för SK1846 till Stockholm på den intressanta tiden 11:27...

Efter att på morgonen ha gjort min medborgerliga plikt, vilket jag hoppas ALLA här har gjort eller kommer att göra under dagen, har jag just intagit en plats i ARN T2 Aurora lounge i väntan på resa mot AMS via HEL.

Ingen som har vägarna förbi närmaste timmen?

Total kaos i security på LHR, rulltrappan stoppad allt gick otroligt långsamt men nu sitter vi i BC:s CCR Bar och väntar på besök från er:)
image.jpg

Scandinavian Lounge, Arlanda. Än en gång kommer Plus-biljetten väl tillhands. När jag insåg att flyget från Malta var i tid bokade jag om till 1429 kl 17:10. Kycklingsoppa idag, klart ätbar!

Servicair Aspire lounge på Birmingham Intl. Helg i byn Southam där endast en taxi jobbade idag söndag, och var bokad senare, gjorde en tidig ankomst till flygplatsen.

Frukost i aspire lounge Helsingfors. Fick inte komma in med mitt ba gold boarding pass trots att one world emerald har tillträde. Fick lov att använda mitt priority pass. Dock är detta en mindre sak en dag som denna då man skäms för att vara svensk.

Gäääääsp! På KRN och ska ta fakiren ner till ARN för vidare färd till SFT. Ett möte kl 10-15. Ligger dock över till imorgon för att uträtta några andra eventuella framtida jobbrelaterade ärenden...

Så sitter i Asiana airlines business lounge i ICN. En heldel folk, maten tog slut.. katastrof. Väntar på Asiana Airlines flight 745 mot HKG. Skulle från början åka Cathay pacific, men flyget var försenat och blev ombokad till OZ A380, ska bli kul och testa dem och deras business.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen