Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2014

Status
Stängd för vidare inlägg.
Reser US Airways first imorgon från Chicago till Philadelphia, har ingen status inom OW, kommer jag ha tillgång till någon Lounge? Har ju star gold och reser sedan vidare med lufthansa och sas, utgår ifrån att det inte hjälper på något sätt.

Precis satt mig ner i loungen i Istanbul. Hade en trevlig flygning i 3K på en 777-300R. Fällde ner och somnade asap så vet inte vad de serverade. Vaknade, fällde upp, somnade om och vaknade när de öppnade dörrarna. :)

Ska med flyget 8:15 till Stockholm.

Reser US Airways first imorgon från Chicago till Philadelphia, har ingen status inom OW, kommer jag ha tillgång till någon Lounge? Har ju star gold och reser sedan vidare med lufthansa och sas, utgår ifrån att det inte hjälper på något sätt.

Tror inte du kommer att ha tillgång till loungen på ORD då. US domestic F ger inte tillträde till lounge om man inte flyger vidare internationellt samma dag och jag förutsätter att kravet är implicit "med samma allians".

På EWR i LH Senator Loungen kommer att åka med SK 904 till ARN, gick inte att uppgradera från Plus till C med poäng för att maskinen är överbokad.
Kommer att gå över till SAS loungen om en stund.

Har flyttat över till SAS loungen, betydligt fler människor här, SAS har ju tre avgångar inom någon timme.
Har flugit de senaste fyra gångerna från JFK 2 ggr BA och en gång med respektive LH samt AF och då från JFK. Där har LH lounge varit klart bäst.

Matutbudet har väl aldrig varit speciellt i denna loungen, men i dag under all kritik, några röror salladsblad och rökt korv. Det var betydligt bättre hos LH

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen