Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2014

Status
Stängd för vidare inlägg.
Då var första benet klart nu sitter vi i AA loungen vid gate 30 ( den större av de 2 ) i MIA

image.jpg

Flyger du Global First? Jag gillar verkligen deras säten, men resten är inte bättre än okej business class tycker jag.
Yes det var Global First. Det lyder til at vi er nogenlunde enige, nu er det (heldigvis? :p) længe siden jeg har fløjet med US-baserede flyselskaber, for de levede desværre ikke helt op til mine forventninger..

Sitter i LH Business Lounge vid A26 Frankfurt, påväg hem till ARN.

Reste från Venedig idag, och blev riktigt positivt överaskad av Marco Polo Lounge där. Helt ok tilltugg, inte jättestort utbud, men rent, lugnt och snyggt!

AA Admiral's Club LGA där jag och min trevliga date väntar på American Eagle till RIC. LGA är skitställe, men bra planespotting! Tyckte se en AC B767-200 här ute..

Ben 2 avklarad nu sitter vi i AA loungen i LAX sena in pga thunderstorm i MIA men nästa ben också sent så en GT hinner vi med. Nu är det snart dax för dagen sista flyg till HNL. :)

Sidder i Vietnam Airlines Business Class Lounge i den splinternye domestic terminal her i Noi Bai (Hanoi). Jeg er ikke imponeret over det nye design af denne indenrigsterminal (meget firkantet), mangler en del dansk "hygge". 1000'nder af announcements der bliver gentaget i det uendelige. Loungen er helt OK mht. mad og udsigt. Der er et væld af théer, kaffe, og masser af juice og øl. 2 lokale vine er ikke populære. En flaske forkølet vodka og en mærkelig cognac imponerer ej heller. Men stolene er fine og panorama mod flyvepladsen. Rygerne har for en gangs skyld ikke fået premiumudsigt, men er placeret i et rum længere tilbage. Der er vel plads til 60-70 mennesker og vi er lige i øjeblikket ca. 30. Venter på kärren til Hue. Forsinket 30 minutter til 14:10 - fik besked over sms fra VN igår - meget professionelt.

God eftermiddag från Aspire-loungen i Bristol. Trevligt och i övrigt en trevlig och fräsch flygplats. SAS ordnade FT och loungeinbjudan vid incheckningen.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen