Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2014

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hälsningar från ARN T2 Aurora loungen. På väg till London och sen vidare imorgon.
Ser ut att bli lite sent idag.

Hälsningar från Loungen i barcelona! Vi missade glassen, lyckas inte komma in på Wifi, men det är iallafall rent och fräscht här nu. Saknar något vettigt att äta förutom chips och nötter dock.

Träffade dessutom medlem friskytte här. Riktigt trevligt, det är en liten värld =)

Förflyttat mig från Hilton Berlin Executive lounge (där jag återhämtade under eftermiddagen) till LH Senator Lounge TXL.

Stabilt med såväl tilltugg som dryck (som vanligt), en trevlig nyhet är Mövenpick-boxen som jag inte sett förrut! Dessutom går det alldeles utmärkt att få champagne, bara att fråga personalen, alla andra verkar dock nöja sig med Sekt som är det som står framme synligt.

Hej från finnairs lounge helsinki I väntan på flyget ner till London. Denna flighten tar mig till silver vilket skall firas ikväll då det blir 2 veckors semester.

En snabb visit i SAS GOLD Loungen på Arlanda före vidare färd till Åland, trodde jag...
Nu har flyget blivit försenat vilket betyder att jag ej hinner till mitt nästa flyg från Helsingfors till Åland, suck...
Blir att hitta alternativ för hemresan nu

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen