Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2014

Status
Stängd för vidare inlägg.
Lite öde här i Scandinavian idag. Frulle och tidning passar bra.

a4ujamug.jpg

Lounge hopping på London Heathrow terminal 4. Insåg att som resande med Qatar Airways i business class och med ett One World Sapphirekort kommer jag in i tre lounger i T4 - Malaysia Airlines Golden Lounge, Qatar Airways Lounge och Skyteam Lounge. Jag har inte besökt någon av dessa tidigare så den chansen fick inte missas. Alla tre håller dessutom riktigt bra standard.

Kan vi se fram emot recensioner av loungerna ?

Hälsningar från någon United Club, EWR. Skall rehabilitera mig från gårdagens atlantkorsning i C med att flyga 4:16 i amerikansk inrikesekonomi till DEN... Föll till föga och lade på 46$ för en nödutgångsplats i alla fall.

Hälsningar från SAS loungen på GOT.
Rose på flaska såhär i sommartider, väldigt passande sätt att inviga semestern på..

Hälsningar från Air China Business Lounge, T3, Beijing. Efter 10 dagar här har jag nästan fått en överdos av Kina. Ska bli skönt att komma hem. :)

Ett Guten Tag från Lufthansa Senator Lounge B i väntan på TG921 mot BKK. F verkar full, men märks väl förhoppningsvis inte. Sparsmakat med gäster i loungen; avnjuter en Franziskaner i avskild loungestol med utsikt över hårt trafikerad platta.

Hälsningar från SJ lounge på Göteborg C. Tabbade mig med tiderna och får sitta här och vänta 20 min extra. På väg till Stockholm för träff på Monks.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen