Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2014

Status
Stängd för vidare inlägg.
Frukost i guldloungen på CPH efter en kortvisit i Malmö (utresan igår var faktiskt till MMX). Inser att jag varit väldigt slö när det gäller foruminlägg senaste tiden, ska se om jag förmår bättra mig (semestertider och mycket att stå i!).

Hälsningar från Senator lounge FRA på Z-piren (non-Schengen). Gott om plats, första besöket för mig här och fint utbud av mat och dryck. Ordnade nya boardingkort för att slippa Lufthansa-buggen med att det står SK*B eller SK*S i stället för SK*G på boardingkortet för vårt andra leg, som är FRA-ICN. Inte för att jag hoppas på op-up till F men rätt ska ju vara rätt i det här landet!

Lounge hopping på London Heathrow terminal 4. Insåg att som resande med Qatar Airways i business class och med ett One World Sapphirekort kommer jag in i tre lounger i T4 - Malaysia Airlines Golden Lounge, Qatar Airways Lounge och Skyteam Lounge. Jag har inte besökt någon av dessa tidigare så den chansen fick inte missas. Alla tre håller dessutom riktigt bra standard.

Knappast någon feststämning hos Malaysia Airlines, men alla försöker jobba på bäst det går. Verksamheten måste ju rulla vidare.

Sitter i Sky Lounge på FRA terminal 2, okej lounge i dryckesväg, i matväg är det inte så mycket att hänga i granen.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen