Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2014

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hade glömt att SAS öppnar loungen för inrikes i Oslo nu. Inte stor men trevlig atmosfär och trevlig personal som hällde upp öl åt en... Trevligt inför framtida inrikesresor i Norge.

Hälsningar från SAS loungen Arlanda T5, missade visst Hissen. Var lugnt genom säkerhetskontrollen och knappt halvfullt i loungen. God kycklingsoppa i väntan på resa mot Oslo.

Ha, ha...Måste ha kommit precis i fel tid. Håller med, kycklingsoppan var kanon. Sitter nu på SAS loungen på Kastrup, väldigt lugnt och stilla här. Har några timmar på mig att arbeta. På väg mot Beijing.

Sitter i SEN-loungen i Boston och ser vm-finalen. Förutom ett bra dryckesutbud, verkligen inget att hänga i julgranen.

EDIT: får ändra mig lite grann då dom har Miss Vickies jalapenochips

Last edited:
Sitter i Menzies på Landvetter. Fick bli denna istället för SAS Loungen då mina kompisar är statuslösa..
Du får akutdonera ett silverkort annars och gästa en själv :)
Nyfiken fråga, Hur kom de in i Menzies om de är statslösa? Betalade? Anledning att jag frågar är att jag inom någon vecka ska resa med tre kollegor där två är EBS och en EBB men vi flyger med LH så vi kan inte nyttja SAS silvererbjudande över sommaren om jag läst rätt.

Du får akutdonera ett silverkort annars och gästa en själv :)
Nyfiken fråga, Hur kom de in i Menzies om de är statslösa? Betalade? Anledning att jag frågar är att jag inom någon vecka ska resa med tre kollegor där två är EBS och en EBB men vi flyger med LH så vi kan inte nyttja SAS silvererbjudande över sommaren om jag läst rätt.

Jag gick in gratis med mitt PP och en av mina vänner gick in med sitt. Sen tog vi två gäster var, så totalt 6 personer varav fyra fick betala 30$ var, som dock dras på våra Eurocard.
Jag pratar om den loungen som ligger till vänster om SAS loungen.

Sitter nu i Diamondloungen i Bryssel.. Rätt varmt här inne, och ganska dåligt utbud av mat. Lite frallor (som är stenhårda), ostskivor och en halvtorr sockerkaka. Dryck är det däremot bättre med.

Sitter i loungen i Barcelona på väg hem efter en helg med bröllop (inte mitt eget) i södra Frankrike. Hann dessutom med en kväll och en halv dag i Barcelona (faktiskt
första gången här), så det var trevligt. Sköna fåtöljer här, men inte så imponerad av matutbudet.

Såg denna reklamskylt när jag gick längs med gatan tidigare idag, och insåg då att man är lite knäpp när det första man tänker på när man ser den är boardingkort som ger extra säkerhetskontroller...

Photo 14-07-2014 13 05 52.jpg

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen