Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2014

Status
Stängd för vidare inlägg.
Haha, nej. Kalix skärgård i en vecka. Strålande väder som sig bör!

Hoppas du slapp ovädret med fethagel idag! Det var ingen rolig körning från Tornedalen till Kiruna i eftermiddags...
Tur jag slapp det allra värsta. Det låg fortfarande vitt utefter vägen.
Men då jag kom fram till Kangos var det rejält fint.

Attachments

• ForumRunner_20140712_201655.png
    ForumRunner_20140712_201655.png
    {memory} MB · Visningar: 287
  • ForumRunner_20140712_201741.png
    ForumRunner_20140712_201741.png
    {memory} MB · Visningar: 281
  • ForumRunner_20140712_201806.png
    ForumRunner_20140712_201806.png
    938,3 KB · Visningar: 286
Hälsning från Royal Orchid lounge vid E2 på BKK. Ska med TK65 kl 10:55. Är lite mör då jag kollade fotbollen på hotellet inatt, så jag fick bara 2hr sömn. Har plats 2K dock, som är fönsterplats, så jag kommer nog sova ostört några timmar.

Vad är skillnaden på Thais lounger som de kallar Royal Orchid och Royal silk? Det stod Royal Orchid på dörren men skylten inne i loungen visade First åt höger och Silk åt vänster.

Hej från Asiana First Class Lounge på ICN. Vi är väl 6-7 gäster (händer det någonsin att den här loungen ens har en beläggning på 25%?). Moët och Ballantine's 21, dubbel espresso, tråkig, mjuk lax och några svettiga ostbitar har slunkit ner. Måhända är det varma utbudet roligare? Snart OZ541 mot FRA; full beläggning i F. En sväng till massagestolarna dessförinnan.

Hej från Asiana First Class Lounge på ICN. Vi är väl 6-7 gäster (händer det någonsin att den här loungen ens har en beläggning på 25%?). Moët och Ballantine's 21, dubbel espresso, tråkig, mjuk lax och några svettiga ostbitar har slunkit ner. Måhända är det varma utbudet roligare? Snart OZ541 mot FRA; full beläggning i F. En sväng till massagestolarna dessförinnan.
Da jeg var der i april, var jeg alene til at starte med, men sidenhen var der nok 35-40% belægning.

Jeg var heller ikke imponeret af maden, der var lidt sushi der var ok, ellers var resten ret så kedelig.

Hälsningar från SAS Gold Lounge Arlanda. Nästan fullsatt här. Var lång kö genom säkerhetskontrollen även i fast track. Verkar vara många ovana då det pep för 90% av passagerarna vid passage genom metall detektorn. Har inget emot barn, men lite irriterande är det när barnfamiljer tycker det är lugnt och skönt i den tysta avdelningen och därför parkerar där. (Har inget emot detta om dom är tysta). På väg mot Kastrup.

Hälsningar från SAS loungen Arlanda T5, missade visst Hissen. Var lugnt genom säkerhetskontrollen och knappt halvfullt i loungen. God kycklingsoppa i väntan på resa mot Oslo.

Hälsning från Istanbul och TKs lounge på IST. Har precis ätit lite turkisk "pizza", som jag, trots alla år jag varit här, aldrig lär mig vad den heter. Har även ätit den handrullade pastan med yoghurtsås och lite annat som är så grymt jäkla god. Vet inte vad den heter heller dock. :)

När jag kom hit så stod det en dam som hade något kreditkort och de nekade henne såklart och hänvisade till loungen i andra änden. Hon lät lite uppgiven och sa att de precis hänvisat henne hit därifrån. Hon hade ett TK boardingpass, så likt en riddare på en vit häst så sa jag att jag gästar henne. ;) Kvinnan som nekade henne suckade bara o sa ok... Mindre nöjd verkade hon. :)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen