Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2014

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ja dyrt skulle det bli och jag kan inte dela internet då det innebär wifi off. Snart ger jag upp och tar en öl istället.

Fast kan man "koppla vidare" en Wi-Fi uppkopplad telefon? Via GPRS/3G/4G-roaming fungerar det ju (hjälpligt) men kan kanske bli skapligt svindyrt.
Ja. Det här inlägget är skrivet när uppkopplad Internet-WiFi<->iPhone<->iPad
iPad:en är alltså uppkopplad mot telefonen, som är uppkopplad mot wifi.

Ja. Det här inlägget är skrivet när uppkopplad Internet-WiFi<->iPhone<->iPad
iPad:en är alltså uppkopplad mot telefonen, som är uppkopplad mot wifi.

Antligen som Gert skulle sagt, jag har lyckats att koppla upp mig mot wifi med telefonen och sedan kora usb tethering och wips sa ar jag online. Dumt att man inte tankte pa det lite tidigare.

Det har ar ju lonlost, natverket har ar ju sa risigt sa det finns inte. Har lyckats logga pa VPN och Server I 10 minuter innan det krashade igen. Nu far det vara nog med det har, nu blir det ett glas rott I vantan pa BA0799 ner till LHR.

Hälsning från China Eastern First Class lounge på PVG T1. Som vanligt med Kinesiska lounger är den ganska lite First Class... Varm öl o kalla nudlar... Ska med FM855 till BKK om en timme. Tog Uber till flygplatsen vilket verkligen var nice. Kostar kanske 70kr mer än vanlig taxi men oändligt mycket trevligare. :)

Fredagshälsningar från en något bakfull Senator på ARN T2 Menzies/Aurora. På väg på en 50t London helg. Ointelligent val att öppna den där Amarone '06an kl 23:30 med tanke på mina möten idag.

OLCI uppgraderingen kommer vaskas då jag inte är alls sugen på Afternoon Tea och skumpa idag :)

Fredagshälsningar från en något bakfull Senator på ARN T2 Menzies/Aurora. På väg på en 50t London helg. Ointelligent val att öppna den där Amarone '06an kl 23:30 med tanke på mina möten idag.

OLCI uppgraderingen kommer vaskas då jag inte är alls sugen på Afternoon Tea och skumpa idag :)

Da dricker jag for dig pa vagen ner till LHR fran HEL om en timme. ;)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen