Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2014

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hej fran british airways terraces pa terminal 3 I Manchester. Helt OK trekantsmackor har, har inte hunnit undersoka dryckesutbudet annu forutom en kopp kaffe.

Drinkbuffen har gar inte av for hackor, hittade just en 15 arig glenlivet. Jag ser redan fram emot mitt forsta besok pa galleries om drygt en och en halv timme. Flyget ner till London ar 20 minuter sent men det gar ingen nod har.

Sitter på Rembrandt hotel i Bangkok och deras lounge på 24vån och äter lite mat och dricker GT......sedan är det dax att packa inför morgondagens flyg till Bali:)

Sitter på Rembrandt hotel i Bangkok och deras lounge på 24vån och äter lite mat och dricker GT......sedan är det dax att packa inför morgondagens flyg till Bali:)

Själv sitter jag i Club Lounge på IC Shanghai Puxi! Så skål till oss två som fuskar o postar här fast vi inte är i en flygplatslounge ;)

Råkade göra misstaget att gå ut från Utrikes när jag landade i Oslo, borde ha stannat kvar. Haha jaja sitter hur som helst i loungen inrikes och det är packat. Inte bara i loungen utan på hela flygplatsen.

Galleries club Heathrow t3. Dåligt utbud på mat, endast mackor och kakor. Mycket rymligt och folktomt. Skön avslappning innan min första club europe flight någonsin.

SAS-loungen T5 innan färd mot Nice tillsammans med döttrarna. Fler än jag som är på lediga sidan och har med sina telningar i loungen. Lite uppfriskande faktiskt!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen