Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2014

Status
Stängd för vidare inlägg.
Menzies Terminal 2 på ARN, på väg till London och känner att det finns risk att man kommer somna i en av dessa "solstolar" som de har här.

Har landat i EVA Air The Star Lounge på Taipei. En mycket trevlig flygning i Royal Laurel Class, 16 timmar kändes mer som 7 timmar då jag lyckades sova i hela 9 timmar. Mycket bekväm stol och bra service från besättningen. Dompan flödade flödade generöst under flygningen och överlag vill jag nog påstå att det är en av de bästa Business produkterna på marknaden. Snart väntar BR67 till London via Bangkok.

Har landat i EVA Air The Star Lounge på Taipei. En mycket trevlig flygning i Royal Laurel Class, 16 timmar kändes mer som 7 timmar då jag lyckades sova i hela 9 timmar. Mycket bekväm stol och bra service från besättningen. Dompan flödade flödade generöst under flygningen och överlag vill jag nog påstå att det är en av de bästa Business produkterna på marknaden. Snart väntar BR67 till London via Bangkok.

Hvis du har tid, så tag lige et par billeder af deres "terrace-lounge" eller hvad den nu hedder :)

Tidig morgon hälsning från SAS loungen på GOT på väg till TXF via CPH. Otroligt mycket folk på flygplatsen, måste vara chartermorgon.

Blir ett snabbt pitstop i EVA Air's lounge i Bangkok. Mätt från lunchen så jag nöjer mig med lite Swensen's glass. Flyger med B777 i Hello Kitty livery.

image.jpg

En bra flygning i övrigt. Satte hjärtat i halsen när jag såg vinlistan, men flygvärdinnan försäkrade mig att Dompan är tillbaka på det långa segmentet från Bangkok.

Sitter i SAS guldlounge i CPH efter en morgonflygning från ARN. Snart kliver jag på flyget mot Venedig, men blir bara en snabb titt på kanalerna där innan jag tar båten över till Kroatien för en vecka fylld av sol, bad, och salsadans.

Lugnt och stillsamt här i loungen.

Sitter och tar det lugnt på T4, en del folk men det är tyst och städat klientel.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen