Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2014

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sitter i Japan Airlines loungen på JFK. Väntar på BR31 till Taipei, som med sina 16 timmar blir min längsta flygning någonsin. Min favorit Champagne Duval Leroy serveras, men jag vill inte dricka mig full på fulskumpa när det serveras Dompa ombord. ;)

Frukost i aspire loungen i helsingfors, mycket kaffe då ba blev sent igår kväll och det bara blev 4.5 timmar på hilton.

Arlanda T2, Aurora loungen... Ska iväg med BA777 12:20. Börjar droppa in lite folk här nu.
Serverar lite typ salladsbuffé, sen så rostbiff, kyckling, skinka, bulgur, pasta eller potatissallad. Så helt ok...

TAP Premium Lounge i LIS. Helt fullt, en jobbig äldre engelsman talar högt i telefonen. Någon borde säga till honom, jag är för trött :)

Följ bara Magdalena Ribbings utmärkta tips för att få tyst på mobilpratare: lägg dig i samtalet.
Extremt godt råd! Vi bør lave en ny tråd med gode råd om hvordan man gør ulidelige passagerer enten 1. Til grin 2. Tager hævn, eller 3. Får dem stoppet i deres ubehageligheder. Også om, hvordan man laver practical jokes onboard for at få lidt humør på (eller få bugt med særligt irriterende personer, etc....)

Sitter nu i SEN loungen i FRA. Har ett viktigt möte landside klockan 17.00 men befinner mig nog åter här efter 18.30 eller 19.00 för avresa med LH808 till Stockholm. Kallt sägs det vara i Sverige, Lissabon bjöd på magisk helg.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen