Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2014

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hälsningar från nya Air China Business class lounge på Chengdu T2. Gillar CAs nya lounger map design, upplägg, faciliteter - dock är maten fortfarande sådär.

Separat premiumincheckning för F och *G med sittande incheckning och lite skinnfåtöljer ifall det skulle vara kö. Nära till fast track och loungen.

Fick 11L som vanligt. :) Nu bär det av till Shenzhen.

SAS Guld ARN, på väg till MUC och sedan FAO med LH
Min favorit värdinna Lise i Loungerecptionen.

Last edited:
Hej från escape loungen Manchester terminal 3. Lunch I loungen innan flyg till Heathrow för byte till helsingfors.

Hälsningar från SAS Gold Lounge, Arlanda. Nästan fullsatt här. På väg till Düsseldorf och välfylld jobbvecka i Benelux-länder.

Rätt så fullt i SAS-loungen här i Oslo. Men ingenting mot hur det ser ut på resten av flygplatsen. Jag gick till exempel förbi en ~30 meters kö bara för att få köpa en sunkig pizzabit. Tur man inte passerar igenom här oftare...

Sitter med ett glas merlot I no 1 loungen pa terminal 3 pa heathrow. Tyvarr hade dom Inga tillgangliga uppgraderingar idag sa det fick bli en ryggmassage I spat istallet:)

Business class hörnan på OSL sitter jag i.. Här är 3 andra mindre godräknade gubbar, jo dom kallas så för dom vet ju inte varför det här hörnet har flaggor och banderoller. Loungen är stökig, borden fulla av tallrikar men jag är full av glädje efter 4 dagar på Island.

Hälsningar från Senatorloungen på Frankfurt. Ganska lugnt och tomt förutom framför TV-apparaterna där fotbolls-VM visas.
Gott om tid innan det är dags att borda LH808 hem till Stockholm.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen