Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2014

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hälsar från en tredjepartslounge i Dubai som tycks ha det finurliga namnet "Business Class Lounge" och visst används av Swiss. Vilar lite inför nattens plågsamma avgång mot Zürich.

God morgon från Swiss Senator Lounge A, Zürich. Sov riktigt gott på den tyvärr alltför snabba flighten från Dubai. Efter en dusch och några koppar kaffe börjar jag faktiskt känna mig riktigt mänsklig. Hänger här några timmar om någon är i krokarna - 12:25 bär det av mot Stockholm.

God eftermiddag från SAS Gold på Kastrup. Påskbuffé idag, avstår. Flott flygväder upp till Stockholm idag.

Välkommen till Stockholm! Det var 18 grader när jag åkte till flygplatsen.
Sitter just nu i SAS Gold Lounge & väntar på att få åka till Malaga med slutdestination Granada, där det verkar vara något sämre väder än i Stockholm.

God middag från United Club HNL, snart blir det UA14 följt av UA68.

(Eller som mina amerikanska vänner säger:" Red-eye to red-eye, you can't be serious!?")

I Peking på Air Chinas First lounge väntar på SAS till CPH rad 4E
Flyget är fullt idag inget spärrat säte bredvid, man får hoppas att de blir en trevlig passagerare vid sidan om mig.
Pass och säkerhetskontroll tog 1 timme och 45 minuter.

I Peking på Air Chinas First lounge väntar på SAS till CPH rad 4E
Flyget är fullt idag inget spärrat säte bredvid, man får hoppas att de blir en trevlig passagerare vid sidan om mig.
Pass och säkerhetskontroll tog 1 timme och 45 minuter.
Vilken otur du måste haft - för mig tog det 5 min...

(Kan dock ha hjälpts av att det var 05.45)

Hoppas det blir en bra resa!

Glad annandagsmorgon från SAS-loungen på Arlanda.

På väg till vårvarmt Aten och ser att fotöljerna är utbytta mot nya.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen