Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2014

Status
Stängd för vidare inlägg.
Lounge 77 på PVG, inte imponerad, maten är ljummen och smakar ej bra. Får nog bli ett besök på BK istället innan SK998 som idag verkar vara ca 1 timme sen.

SAS lounge på ARN T5. En route till Frankfurt och sedan vidare med LH404. Mig hittar ni antingen i FCL eller FCT idag :)

Lite OT.. chefen ringde kl 7 på morgonen och sa att jag är på 10-flyget till FRA och sedan vidare till JFK. Det gick såklart inte att ta 12-flyget för att kl 12 ska jag luncha med en kollega från Frankfurt som ska med till JFK i FCT. Helt panikslagen duschar jag, packar snabbt som attans och taxin står vid dörren kl 8.15.

Oh well..

Lite OT.. chefen ringde kl 7 på morgonen och sa att jag är på 10-flyget till FRA och sedan vidare till JFK. Det gick såklart inte att ta 12-flyget för att kl 12 ska jag luncha med en kollega från Frankfurt som ska med till JFK i FCT. Helt panikslagen duschar jag, packar snabbt som attans och taxin står vid dörren kl 8.15.

Oh well..

Drottning Silvia med sällskap sitter på rad 1 på väg till FRA. WE ARE THE ROYAL FLIGHT

Lounge 77 på PVG, inte imponerad, maten är ljummen och smakar ej bra. Får nog bli ett besök på BK istället innan SK998 som idag verkar vara ca 1 timme sen.

Jag är ju där några gånger per år. Min rutin har blivit att jag går till BK och äter o sen till loungen o sitter en stund. Problemet med SAS-flighten är att det är samtidigt som flera andra så det är ju alltid så in i helskotta fullt. På kvällen, när jag flyger TK, då finns det ju iaf gott om sittplatser. Utbudet är ju dock fortfarande lika dåligt. :) Emirates lounge är hästlängder bättre än de andra loungerna på PVG.

God morgon från Scandinavian Lounge T5 ARN. Renovering pågår, BC-hörnan är tillfälligt stängd. Vad månde bliva, tro?

Var en firma där å tittade i fredags å de pratade om gas, etc. samt glodde in i öppna spisen samt upp i taket i BC-hörnan:confused:
Tyckte att jag överhörde när han pratade med en anställd i loungen om att gasspisen hade haft ngn "happening" med lite större lågor men är inte helt hundra på att jag hörde rätt...

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen