Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2014

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sitter i Asianas nya Business Lounge på ICN(huvudterminalen). Mycket trevlig överaskning jämfört med den gamla. Kan nästan sträcka mig till att det är en av de trevligare Businesslounger jag besökt. Rent och stilfullt, god mat, och bra utbud i övrigt.

Sitter i Uniteds Lounge på NRT och beskådar sas-kärran som ska ta mig hem till skandinavien. Var även en sväng förbi ANA-loungen då dom oftast har lite bättre mat. Ska bli spännade att se om det blir champagne före start.

Hälsningar från Sala ViP Pau Casals Barcelona. Besökte ett nytt land igår, Andorra - taxfreeområde som jag inte var riktigt medveten om. Mycket bra pris på bl.a. Bombay Sapphire och cigarrer - köpte på mig några kubaner inför sommarens semester.
Annars är den här loungen ok, rikligt utbud av dryck och snacks men desto skralare med mat. Stället hade blivit mycket fräschare om dammsugaren fått komma fram lite oftare.

Hej från Scandinavian Arlanda T5! Enda som signat i boken idag. ;)

Lajkade inlägget högst upp på samma sida om Optiontown och uppgraderat flyg till Pudong!

Hej från Scandinavian Arlanda T5! Enda som signat i boken idag. ;)

Lajkade inlägget högst upp på samma sida om Optiontown och uppgraderat flyg till Pudong!

Hur länge är du kvar där?

Jag och NotRyan är på Arlanda men funderar på om vi ska gå till terminal 5 och loungen där...

Air China First class Lounge på T3E.
Duscharna här är under renovering och gäster som vill duscha hänvisas till Business loungen för tillfället.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen