Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2014

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hälsar från Cloud Nine/ star gold i Addis Abeba igen. På väg hem från en underbar vecka med frökenFlyingFire på Zanzibar. Vi flyger olika flighter hem, så jag skäms inte över den mängd St George och GT jag tänker sänka här för att sova mig igenom det infernaliska stoppet i Kairo* vid midnatt...

*(som visade sig vara MIlano, förvånad kille i natt kan jag lova)

Last edited:
Hälsningar från AA Flagship Lounge ORD.
När jag landade såg jag SAS-kärran från Stockholm.
Själv tog jag 4 flighter istället. Medveten resenär? :)

God förmiddag från ett soligt München och Senator-loungen. Skall snart vidare mot ZRH (som jag skulle ha kommit till igår om det inte hade snöat så f*rbannat i Sthlm...)

Första besöket i nya Turkish Airlines CIP Lounge Istanbul. Wow säger jag bara. En stor förbättring mot tidigare, gott om plats åt alla och mycket lugnt.

sembl och Senator ut på nya äventyr! Tidig morgon på SAS Gold ARN T5, väntar på Austrian fakirflyg VIE och sedan vidare... Skönt att vara på Arlanda, nästan 4 veckor sedan senaste vistelsen... Det är för tok för länge :)

Nu är vi i den överbefolkade Austrian Senatorloungen nära G på Wiens flygplats. sembl avnjuter Europas gulaste äggröra :)

image.jpg

Bra standard, men på tok för liten...

Lugnet före eftermiddagsstormen på ARN T4. Inte ofta jag har vägarna förbi här. Solen skiner och jag är på väg till Göteborg för trevligt häng med goda vänner, spelning med andra vänners band och inte minst en spännande workshop med allas vår Doktor! Blir en bra helg det här :) I vattenkranen är det lingondricka, är det alltid så här? :)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen