Det var tyvärr Norsk besättning ombord på flygningen, så det var lite Economy stuk på servicen. Men maten var god och jag lyckades sova 5 timmar. Så överlag var det en bra flygningNgn kommer snart bli besviken
Hoppas det är en bra crew som tar väl hand om dig och att du får en trevlig resa!
Det finns säkert ett antal frivilliga längre bak i bussen som kan tänkas byta med dig, om det skulle vara så att det blir för mycket överdåd och frosseri!
Skämt åsido, så genomusel som du verkar förvänta dig är faktiskt inte produkten, enligt mig iaf. Ska bli intressant att höra dina synpunkter, reserapport kommer misstänker jag?
Min "hemmalounge"! Synd att jag inte var där just idag, kan hittas där imorgon.Hej från Aspire lounge på Manchester Airport.
En liten borttynande flygplats med en del coola gamla militära maskiner uppställda. Bl.a. en De Havilland Comet i nåt slags AWACS-utförande.
Jeg mener MAN er større end alle vores skandinaviske lufthavne (CPH, OSL, ARN) ?Så himla liten är inte MAN, hyfsat många longhauls faktiskt![]()
Större än ARN i vilket fall om man ska lita på wikipediaJeg mener MAN er større end alle vores skandinaviske lufthavne (CPH, OSL, ARN) ?
Större än ARN i vilket fall om man ska lita på wikipedia
List of the busiest airports in Europe - Wikipedia, the free encyclopedia
Flygplatsen är i varje fall inte "liten och borttynande", kände att jag måste försvara MAN lite även om det inte är någon höjdarflygplats
Edit: Nu blev det rätt OT!