SeaPlanePilot
Medlem
Hej från Senator Lounge Genève! På väg hem efter en veckas skidåkning i Verbier. Det bästa med Swiss lounger är chokladen - idag har de en oemotståndlig Schweizernöt 
Enligt Oneworld ska man börja använda en annan lounge under januari 2015. Hoppas den är bättre och att den är igång 23 januari, då jag och farfar lämnar DPS.Varning för "Premier Lounge" på DPS. Sunkigare lounge får man leta efter - vi var in och vände efter ett snabbt varv. Förstår inte att folk väljer att vara i vissa lounger bara för att de får, allt är 100 ggr bättre precis utanför och nästan gratis ändå.
Vi såg att de håller på och bygger en ny Premier en trappa upp som åtminstone ser trevligare ut. Kanske blir det denna?Enligt Oneworld ska man börja använda en annan lounge under januari 2015. Hoppas den är bättre och att den är igång 23 januari, då jag och farfar lämnar DPS.
Enligt Oneworld ska man börja använda en annan lounge under januari 2015. Hoppas den är bättre och att den är igång 23 januari, då jag och farfar lämnar DPS.