Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2014

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tillbaka i SAS Gold, Kastrup. Boarding mot Shanghai om en timme. Sannolikt sista resan för mig i SAS gamla affärsklasskabin - hoppas att det blir värdigt.

Låter som om vi bör ha varit på samma flight GOT-CPH, måste läsa flitigare i forumet. ;) SK439 15:30 i torsdags?

För stunden är det i alla fall Senator i MUC, skall strax vidare mot Italien. Avgång 06:00 en söndag från GOT skall jag dock försöka undvika att göra om...

Låter som om vi bör ha varit på samma flight GOT-CPH, måste läsa flitigare i forumet. ;) SK439 15:30 i torsdags?

För stunden är det i alla fall Senator i MUC, skall strax vidare mot Italien. Avgång 06:00 en söndag från GOT skall jag dock försöka undvika att göra om...
Stämmer, satt på 1A.

Avrundar helgen med lite lounge-hopping på LHR T2.

Börjar i Air Canada Maple Leaf Lounge, nästan folktomt men med bra utbud av mat och dryck!

Förflyttat mig till United Club, fortfarande mycket bra mat och dryck men lite stimmigare än Maple Leaf Lounge.

Agenten vid ingången var mycket förbryllad över hur jag lyckats gå så vilse så att jag hamnat i T2B när jag ska flyga från T2A...

Då rundar jag av vistelsen i London med Lufthansa Senator Lounge. Fullpackat när jag anlände i såväl Business som Senator, men nu mycket lugnt och behagligt. Ingen champagne, inte ens bakom kulisserna! Kortläsaren vid dörren ur funktion fortfarande.

Kvällens trekamp i lounger slutar, något överraskande, med en seger för United Club. Inredning och dryck vinner på upploppet mot Air Canada! Lufthansa en bit efter, främst pga mängden tyska barn...

Snart sista SAS för dagen hem mot Stockholm.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen