Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2014

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har flyttat till gaten från Lufthansa Senator lounge i Hamburg.
Det var mycket lång kö på säkerhetskontrollen så är jag glad för Fast track (de kallar Fast Lane här).
Både på Senator lounge och på Business lounge var välbesökta.

Det ser ut som SAS flighten till Stockholm är försenad. Folk samlas vid gaten men ingen boarding trots att det är bara 10 min kvar till avgång.

Önskar er en trevlig helg!

Jag och @Tommy sitter på HKG i Cathays first lounge - THE WING på väg till BKK för att vända
där mellan lör-sön till SIN.
3 sorters bubbel finns, Moët & Chandon serveras i sorterna Imperial samt Rose och Cuvée Peninsula brut.

Nu har vi flyttat till The Cabin nära vår gate (24)

IMG_6555.JPG

Under en virvelvind av en helg där jag nu mycke stolt kan titulera mig som Gudfar till en underbar liten kille sitter jag nu i SAS Gold Loungen på ARN T5 och inväntar SAS till CPH. Skall i 40 årskalas i Lund, och Sturup hade inget bra alternativ att ta mig från Täby kl 15 och hinna med party i Lund till 18.30..

Vänder 09.55 i morgon från CPH efter en natt på Hilton. Lika enkelt att ta tåget i kväll från Lund. Måste hem då @sembl och jag har tackat ja till Grand Hotels pågående skaldjursbuffe.. :) Finns nog en rätt seg Senator på söndagskvällen...

Under en virvelvind av en helg där jag nu mycke stolt kan titulera mig som Gudfar till en underbar liten kille sitter jag nu i SAS Gold Loungen på ARN T5 och inväntar SAS till CPH. Skall i 40 årskalas i Lund, och Sturup hade inget bra alternativ att ta mig från Täby kl 15 och hinna med party i Lund till 18.30..

Vänder 09.55 i morgon från CPH efter en natt på Hilton. Lika enkelt att ta tåget i kväll från Lund. Måste hem då @sembl och jag har tackat ja till Grand Hotels pågående skaldjursbuffe.. :) Finns nog en rätt seg Senator på söndagskvällen...
Då ses vi på SK1418!

Nu har vi flyttat oss till BA's lounge. Här verkar utbudet större, problemet är att de stänger 11.00
lokal tid dvs nu! 1 tim kvar för avgång till SIN.

photo.JPG

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen