Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2014

Status
Stängd för vidare inlägg.
Air NZ loungen i Auckland, trevlig frukostbuffé ned pannkaksmaskin om man önskar det, även en barrista station som har väldigt mycket att göra.

Blev lite väl mycket "action" dock, en kvinna som stupade i golvet rätt ordentligt vid buffén, verkar dock ha gått bra och hon fick hjälp av andra passagerare bort till en soffgrupp.

Boarding om några minuter på NZ99 till Tokyo.

Automatisk ölupphällare har jag erfarit i Japan men pannkaksmaskin har jag aldrig hört talas om. Tog du någon bild så att jag kan stilla min nyfikenhet? :)
Det fanns också i en tredjepartslounge (som ligger på andra sidan av Dragonair lounge) på Hong Kong flygplats.
Jag postade bilder under gamla tidens loungeguider men den finns inte kvar.

Automatisk ölupphällare har jag erfarit i Japan men pannkaksmaskin har jag aldrig hört talas om. Tog du någon bild så att jag kan stilla min nyfikenhet? :)
Loungen var proppfull så ville inte börja fota massa människor, dessutom var det precis där kvinnan föll ihop så inte direkt lämpligt.

Det var dock som en sån där brödrost där man matar in en skiva bröd och den kommer ut lite senare på andra sidan. Man behövdes dock inte mata in något utan det verkade vara smet i maskinen som sedan gjorde små runda pannkakor som kom ut på ena kortsidan.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen