Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2013

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det var bra blåsigt när planet lyfte 21:35 kan jag meddela, lite som en berg- och dalbana när vi lyfte.

Jo, det var inte utan att det krängde lite vid landningen.
En kompis landade på Sturup för 3 timmar sedan. Det var visst ingen lek och det blev tydligen applåder efteråt... :)

Ett glas champagne i Senatorloungen vid B-43 på FRA.
Riktigt fräsch och luftig lounge och inte så mycket folk just nu.
De kom just förbi med en vagn med glühwein också.
Boarding till ICN kl 18.

KLM Crown Lounge Schipol non-Schengen. Fantastiskt fin lounge med bra utsikt över plattan, skön atmosfär och gott om sittplatser. Inväntar min redeye flight till Istanbul.

Hälsningar från Hugo Junkers Lounge, Düsseldorf B-pir. Här erbjuds några olika smörgåsar, mini-schnitzel och rösti förutom lite godis och snacks. Inom kort väntar boarding mot TXL. Var precis borta i repan och frågade om flighten var i tid då det inte stod något på skärmarna och det blev då ett snabbt samtal till gate - jag kan sitta kvar 15 min till. Bra mycket trevligare än Airberlin exclusive waiting area.

Hälsningar från Turkish Airlines CIP Lounge Istanbul, lyckades komma in på morgondagens BP och tack gud för det. Tänker inte flyga red-eye igen, då jag känner mig som en zoombie av sömnbrist och ett par G&T. TK levererade som vanligt, ett fantastiskt flygbolag som helt klart bör rankas som topp 5 i *A.

Galleries Club South LHR T5, väntar på BA778 till ARN.
Mycket rött på avgångstavlan på grund av inställda och försenade flyg, dock inte till ARN.
Kön till servicedisken runt 50 personer...

Hälsningar från business class loungen i premium transfer terminal i Doha. Hade en fantastisk trevlig flygning hit. Nu behöver jag tyvärr vänta i 5h till innan mitt flyg till Shanghai går, där en veckas jobb väntar. Trevlig helg på er alla!

SAS, ARN T4. På väg hem mot Göteborg efter ett mkt trevligt julbord! Idag bjuds det på pepparkakor och vinglögg i loungen. Det var ju typ det enda julrelaterade jag inte fick i mig i går, så bara att hugga in!

Turkish Airlines CIP Lounge Istanbul. Lite folktommare än vanligt, vilket gör att man kan uppskatta loungen mer ordentligt. Helt klart en trevlig lounge, och det ska bli spännande att se hur den nya expansionen ser ut när den öppnar i Januari. TK1956 är översåld och i check-in sade de att upgrade chanserna är goda. Så man får väl hoppas och se :)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen