Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2013

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hej från SAS Gold Lounge, ARN!
Rotsellerisoppa och lantpaté ska inmundigas.
Rätt mycket folk här.
Sitter i BC-hörnan med lite "otaggat" folk runt omkring, vad jag kan se.
Vidare mot FRA med SK om en dryg timme.
Gate F28 - stööön...

EDIT: Nu blev det varmkorv med bröd istf soppa helt plötsligt!

Last edited:
Hälsningar från AA Flagship lounge på JFK, halvfull lounge, lugnt o stilla. Har åkt hit med BA001, alltid en trevlig upplevelse, 16 pax och bra service. Nu väntar jag på AA 45 till Las Vegas.

Såg förresten att US Airways har öppnat incheckningsdiskar här på T8, så sammanslagningen är definitivt på gång.

Hälsingar från Menzies på ARN T2. Ska med BA771 till LHR o sen vidare med AA105 till JFK. Tror det blir min första Club Europe samt min första AA över Atlanten.

Godmorgon från SAS Gold ARN T5. Sitter och inväntar LH801 mot FRA för vidare resa mot BCN. Min kompis sitter i CPH och efter gårdagens storm verkar det rulla på ordentligt.

Sitter precis innanför dörren och jobbar om någon vill säga hej..

Sitter i BA Galleries First på LHR T3. Jag gick till vänster trots att jag inte har en First-biljett, men min biljett lyste grönt i hans system. Jag fattade inte att business var rakt fram. Kan det vara för jag har BA First på min retur från SFO? Här är väldigt lugnt och avslappnat och champagnen smakar bra. :) Man kanske ska flyga lite mer OneWorld... :)

Min flight med AA går om 4hr, men det är rätt lugnt känner jag... ;)

Godmorgon från SAS Gold ARN T5. Sitter och inväntar LH801 mot FRA för vidare resa mot BCN. Min kompis sitter i CPH och efter gårdagens storm verkar det rulla på ordentligt.

Sitter precis innanför dörren och jobbar om någon vill säga hej..

När åker du från FRA? Checkar ut från Park Inn ca kl 14 och tänkte ha gott om tid på flygplatsen innan avgång till ICN 18:30.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen