Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2013

Status
Stängd för vidare inlägg.
* Det är fullt med bananflugor kring buffén samt vid borden i stora rummet. Förmodligen har de kommit in med kryddväxterna som står placerade på borden.

Känns ju som något som borde åtgärdas, varför inte ställa ut lite glas med vatten och äppelcidervinäger (eller vad det nu är man brukar ha) samt med diskmedel i, man får rätt snabbt ihop en samling med bananflugor på bottens om drunknat.
Eller så letar man reda på bananen som någon gömt i en kabelränna. Min kollega råkade ut för detta prank, jag var dock helt oskyldig till det hela och led också av alla bananflugor. Dom försvann dock mer eller mindre helt efter att bananen avlägsnats. Vet inte om man kunde kalla det banan, var helt kolsvart och innehållet verkade ha "försvunnit" så den hade nog legat ett bra tag.

Sas Lounge ARN T4 efter att ha anlänt med SK162 från Göteborg. Förvånad att det finns guacamole, humus o grönsaker att äta. Det fanns det inte förra gången jag var här. Tycker att det är en skum doft i terminalen (luktar toalett) och tydligen är det problem med incheckningen på hela Arlanda... Så jag vänder tillbaka med SK169 :p

Haha, är du ute efter segment till Bonus Challenge? Får erkänna att jag gjorde exakt samma tur idag...

SL Arlanda. Frukost efter en hård natt på terminal 5. Lyckades hitta en någorlunda avskild bänk och fick omkring två timmars sömn. Väcktes av charterfolket strax efter klockan 04. Känner mig hyfsat pigg, och allt som allt levererar Arlanda på sovfronten.

SL Kastrup. Känner mig inte lika hyfsat pigg som Jonas C. Ska med fakiren SK400 till ARN och vidare med SK1012 till SFT.

Har förflyttat mig till LOT Business Lounge Polonez Warszawa, i väntan på TK1766. Att få tag på en ren dusch var svårt, och ännu märkligare det faktum att de inte har riktiga handdukar. Man får istället en slags jättelik servett att torka sig med, men det dög.

SAS SL Arlanda. Otroligt varmt här. Kan konstatera att personalen på Blue 1 är riktigt bra. Snart SK1429 till Köpenhamn.

Turkish Airlines CIP Lounge Istanbul. Måste säga att loungen inte imponerade värst mycket. Overhypat och på tok för mycket folk, villet förvisso beror på att TK tilldelar status även vid kreditkortsköp. Det gick inte heller att få ett nytt boardingkort utskrivet i receptionen.

Drygt sex timmar kvar innan boarding...

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen