Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2013

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tittar nog förbi där vid 19 tiden ikväll hoppas jag, men då är du nog inte kvar. Dags att åka hem från Malta idag och om jag fattat rätt så har jag inte tillgång till någon lounge här på malta så man får försöka smyga oss in på Arlanda..

Sitter här i hörnan kan inte se att du skrv i gästboken @dr.miles ?

Hälsningar från Scandinavian, Kastrup. Fixade ett vilrum idag. Trevligt utbud av mat idag: falafel, hummus, tonfisksallad, pitabröd, köttbullar, pastasallad m.m. Blir kvar till 15:00 för SK408 till Stockholm. Ser ut att vara seat block..

Hälsningar från Scandinavian, Kastrup. Fixade ett vilrum idag. Trevligt utbud av mat idag: falafel, hummus, tonfisksallad, pitabröd, köttbullar, pastasallad m.m. Blir kvar till 15:00 för SK408 till Stockholm. Ser ut att vara seat block..

Typiskt jag kommer ju till Kastrup i em. Dock bara tillträde till de andra loungerna.

Sitter i servisair loungen. Inget speciellt. Hade problem att komma in eftersom jag glömt priority pass kortet hemma. Har en bild på det, gör så med viktiga saker. De va väldigt misstänksamma mot detta här. På ARN sa killen bara "vad bra" med ett stort leende...

telelina tycker du Inte Novia är bättre? Kommer man inte in där med PP

Jag kan gästa en för morgonmad vid 7.15 imorgon, och för sen frokost vid 13.15 korta tidiga möten i CPH, gästar i SL CPH

Hälsningar från Senator Lounge FRA (B-gaterna). Dricker skumpa i väntan på LH1406 mot Belgrad, där en del jobb (men desto mer nöje) väntar. LH var vänliga nog att placera mig som EBG på plats 6D, medan min EBS-kollega fick nöja sig med rad 37. :cool:

Hej hallå från HEL och SAS BL i Terminal 1. Sitter här en och en halv timme till, så om det är någon som har vägarna förbi, hojta till! Sen blir det en timme på T5 SL på ARN innan hemfärd.

Tidig eftermiddag i Scandinavian, ARN. Det bjuds på korv och pastasallad idag. Blir kvar till kl 15:00 för SK407 till CPH.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen