Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2013

Status
Stängd för vidare inlägg.
Alldeles för tidig morgon i Menzies loungen på Arlanda terminal 2 som nu flyttat ner i källaren i något som verkar ha varit en bussgate tidigare. I övrigt samma möbler och utbud som tidigare.

Och såg precis en man med BC.se-tagg i loungen. :) Noterade dock inte taggen förrän han reste sig och skulle gå så hann aldrig gå fram och hälsa. Någon som var i loungen i terminal 2 mellan 05.30-05.50?

Senator lounge i Zurich. LX 1250 mot ARN är lite sen så det får bli en macka till. Gott kaffe förresten.

Vi sitter o njuter i CIP Loungen i IST. Trodde att vi "bara" skulle ha tillgång till Millennium Lounge så vi kom bara 2,5 tim före avgång men det visade sig att då vi flyger på en TKbiljett med Malayisian, får man välja vilken lounge man vill besöka. Och som många vet är denna outstanding! Funderar på att titta förbi Millennium då den ligger på vägen till gaten om jag kan slita mig härifrån...
Största problemet just nu är att inte äta/dricka för mycket inför IST-KUL i C. Angenämt problem... Btw, idagens vinprovning vann ett turkiskt vin "Selection" med okänd druva före ett annat turkiskt Merlot och på en hedrande tredje/sistaplats kom ett Italienskt... Och jag som brukar gilla italienska viner, får kanske kika lite på turkiska

SL ARN i BC hörnan. Inga taggar syns till och loungen är smockfull. Sitter här till kl 19 och jag har taggen väl synlig.

God morgon från Sas Businesslounge GOT. Snart vidare mot CPH och sedan Åbo. Planerar att besöka CPH-hörnan runt 8-10 idag! Spännande dag idag med påmönstring av ny båt.

Sitter i BC hörnan på ARN, enligt gästboken så har det varit några före mig här på förmiddagen
TG 961 till BKK rad 16B, verkar inte vara fullt på avgången idag

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen