Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2013

Status
Stängd för vidare inlägg.

SAS GOT Lounge. Väldigt lugnt (3pers) lax,sallad och ägg. Vasaloppet på TV.

Trevlig söndag.

På cph nu. Roll upp:en har en icke fördelaktig vinkel och är riktad med texten mot fönstret mot hilton..

Får försöka fixa sen...

Last edited:
SK business lounge ARN. SL fullsmockat, gick inte att få sittplats. När skall SAS åtgärda detta och se till att det finns en elitlounge värd namnet här? Någon som vet om detta är på gång?

Hälsningar från ARN SAS Lounge. Business Lounge är under renovering så Scandinavian lounge fullpaxat. Det ska komma nya ord och så för att flera ska få plats att sitta där. Bra jobbat SAS att ni utvecklar lounge för oss resenärer.

Ingen som befinner sig på GOT (eller BRU om ca 2,5 timmar?) Loungen var tråkig så tar en burgare på olearys, bättre än inget!

edit: Nu på BRU.. Loungen i Terminal A bredvid "Diamond Lounge". Helt ok, många här, många ställen att sitta, helt ok utbud av ätbart stuff. Äter "turkey macka" (vet ej på Sv) tror jag.

All in all: Chillar :).. 1 timme tills avgång igen.

Last edited:

SL ARN Premiär för mig som *G. Sitter o vaktar på om någon plats i BC hörnan blir ledig. Om inte annat ska jag kolla in boken.
mry , jag ska kontrollera om banderollen sitter som den ska i CPH om några timmar.

Inte riktigt loungen, men sitter nu och väntar på en chiliburgare på ARN T4 O'Learys.
Ska vidare till GOT kl 20:30, så det är inte jättegott om tid. Men får jag inte mat nu så svimmar jag. Har haft överdrivet hektiska veckor sedan jag kom hem från Australien och nu har jag dessutom dragit på mig en förkylning. Ska jobba i Göteborg under veckan och reser hem igen nästa tisdag.

SAS Business lounge på EWR nu. Rätt fullsmockat, så jag fick en plats vid ett av de runda borden precis vid buffén. Använde en av mina SAS Credits loungevouchers (då jag är cirkus 2 000 poäng bort från *A Gold). Dugligt vin- och spritutbud i alla fall.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen